Szkoleniowy styczeń

25 stycznia 2012

Projekt eUczelnia zakłada nie tylko stworzenie innowacyjnej platformy czy poprawę infrastruktury sprzętowej Politechniki Gdańskiej. Osobną kategorię tworzą szkolenia. Realizacja tego wskaźnika zakładała przeprowadzenie warsztatu z obsługi systemu eDziekanat dla 30-tu osób. Tymczasem zainteresowanie udziałem przerosło najśmielsze oczekiwania organizatorów.

W trakcie trzech dni przeszkolono 102. uczestników. To dokładnie o 340% więcej niż zakładał projekt. Nad przygotowaniem materiałów czuwali pracownicy Centrum Usług Informatycznych, którzy zajęli się również przeprowadzeniem zajęć. Program został stworzony z myślą o konkretnych grupach, to jest osobno dla pracowników dziekanatów, planistów, administratorów oraz pracowników naukowo-dydaktycznych.

Grupa warsztatowa

Grupa warsztatowa

Nasze działania dostosowaliśmy do kalendarza bieżącego roku akademickiego. Zależało nam na zaprezentowaniu nowych funkcjonalności eDziekanatu, wyjaśnieniu wątpliwości oraz przekazaniu praktycznej wiedzy, którą uczestnicy szkolenia mogą wykorzystać już przy obsłudze najbliższej sesji – mówi mgr inż. Izabela Łomotowska, kierownik zespołu Helpdesk oraz koordynator ds. metodyki w projekcie eUczelnia – Jesteśmy bardzo zadowoleni z aktywności uczestników oraz z propozycji zmian, które zaproponowali. To pozwoli nam jeszcze bardziej usprawnić system i dostosować go do potrzeb użytkownika.

Realizacja szkolenia umożliwiła pracownikom uczelni efektywną obsługę studentów przy wykorzystaniu nowoczesnego programu informatycznego.

Po-eDziekanatowy entuzjazm

Po-eDziekanatowy entuzjazm